•  Aktualności
•  O szkole
•  Historia szkoły
•  Kadra pedagogiczna
•  Dokumenty szkolne
•  Kalendarz roku szkolnego
•  Wykaz podręczników

•  WDN w szkole

•  Świetlica szkolna
•  Biblioteka
•  Samorząd uczniowski
•  Projekty szkolne
•  Koła zainteresowań
•  Teatrzyk szkolny
 

statystyka

 

 

Wewnątrzszkolne Doskonalenie Nauczycieli

to strategia rozwoju szkoły, która pozwala wprowadzić zmiany w szkole,

jest ukierunkowana na rozwój szkoły

i uczynienie życia szkolnego bardziej wartościowym.

 

 

Specyfiką naszego WDN jest:

  • celowe i kooperacyjne uczenie się rady pedagogicznej,

  • praca na miejscu nad tematami ponadprzedmiotowymi szkoły,

  • utrzymanie, aktualizacja i poprawa tych kwalifikacji, które są ważne dla szkoły w jej procesie doskonalenia.

Regulamin WDN

 

Liderzy WDN

 

Przewodnicząca:

  mgr Elżbieta Wilczak
 

Członkowie:

 

mgr Ewa Marek

      mgr Zbigniew Milczarek
 

 

 

 

     

 

     

 

 

Co naszej szkole daje WDN :

  • Doskonalenie warsztatu pracy nauczyciela

    • wykorzystywanie aktywizujących metod nauczania w procesie kształcenia

    • nabycie umiejętności tworzenia własnych programów wychowawczych i przedmiotowych

    • wykorzystywanie technologii informacyjnej

    • poznanie wytycznych do konstruowania i ewaluacji programów profilaktycznych i programu wychowawczego szkoły

    • realizacja różnorodnych projektów szkolnych o charakterze miejskim, powiatowym i międzynarodowym

  • Poprawa komunikacji w relacjach nauczyciel – uczeń.

  • Rozwijanie umiejętności w zakresie rozwiązywania trudnych problemów wychowawczych

  • Wypracowanie efektywnych sposobów współpracy wychowawców z rodzicami.

  • Doskonalenie metod pracy z uczniami mającymi trudności w nauce.

  • Stymulowanie zdolności ucznia w szkole i na zajęciach pozalekcyjnych.

  • Powiększenie liczby uczniów uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne.

  • Zwiększenie świadomości wśród nauczycieli, uczniów i rodziców w zakresie zdrowego trybu życia.

  • Zwiększenie bezpieczeństwa uczniów w szkole.

  • Uzyskanie większej sprawności w zakresie protokołowania zebrań rad pedagogicznych.

  • Zwiększenie ilości nauczycieli przygotowanych do prowadzenia zajęć w pracowni komputerowej.